Helaas kan het gebeuren dat er er ongeplande onderbrekingen en storingen optreden (lekken, technische problemen ...). Tevredenheidsonderzoeken van De Watergroep leren dat klanten vinden dat de communicatie bij ongeplande waterwerken en storingen beter kan. Daarom starten ze in de week van 3 oktober met de automatische verzending van smsen en e-mailberichten bij ongeplande storingen en werken aan de watervoorziening.
De automatische meldingen worden een vast onderdeel van de dienstverlening en worden over alle gemeentes en steden binnen het leveringsgebied uitgerold.
Alle inwoners waarvan De Watergroep via de klantenzone een geldig e-mailadres en/of gsm-nummer beschikt, zullen binnenkort dus automatisch op de hoogte gebracht worden bij een ongeplande waterstoring. In die boodschap geeft De Watergroep telkens mee wat er aan de hand is en wanneer de storing ten laatste terug van de baan is.
De meest recente informatie over storingen en werken is (net zoals vroeger) ook steeds terug te vinden op de website www.dewatergroep.be/storing, en uiteraard ook telefonisch via 02 238 96 99.
Tip! Wil je zeker zijn dat je op de hoogte gebracht wordt? Dan is het goed om even je gegevens te controleren in de klantenzone van De Watergroep.