Gemeente Wingene

Communicatie en contact

Wij houden jou op de hoogte!

Website

Via de website van de gemeente kan je de algemene projectinfo terugvinden. Een laatste stand van zaken en meer info over de fasering kan je vinden op de website van Aquafin

Digitale nieuwsbrief

Via de website van Aquafin kan je ook inschrijven op de digitale nieuwsbrief over deze werken. Via deze nieuwsbrief houdt Aquafin je op de hoogte bij belangrijke mijlpalen.

Praktische vragen

Een praktische vraag over bv. de toegang tot je woning of de afwerking van de oprit? Verhuis of levering gepland, …?

  • Werfleider Lode Clincke van aannemer De Witte bvba.
  • Tel. 0491 71 92 09
  • Lode.clincke@aannemingendewite.be
  • Locatie werfkeet: tijdelijk terrein ter hoogte van Oude Bruggeweg - Fazantendreef.

Ook de gemeente volgt dit project op:

De werken van de Vlaamse Landmaatschappij worden opgevolgd door

Noodgeval

Bel buiten de werkuren (voor 8 uur en na 19 uur) en in het weekend het gratis noodnummer 0800 16 603. Ook op brug- en feestdagen.

Onderbreking van de nutsvoorzieningen

Bij werken aan de nutsleidingen (water, gas, elektriciteit of telefonie/internet/televisie) kan het gebeuren dat de toevoer of het signaal wordt onderbroken. Je kunt dit best rechtstreeks melden aan van de volgende nutsbedrijven:

  • Drinkwater
    • De Watergroep * Storingen 0800 40 244
  • Aardgas
    • Fluvius * Storingen 078 35 35 00 * Gasreuk 0800 65 065
  • Elektriciteit
    • Fluvius * Storingen 078 35 35 00 * Gasreuk 0800 65 065
  • Telecommunicatie
    • Proximus * Storingen 0800 22 800
    • Telenet * Storingen 015 66 66 66

Als de onderbreking het gevolg is van de activiteiten van de aannemer van de rioleringswerken, dan neemt deze onmiddellijk contact met het nutsbedrijf dat de herstelling moet uitvoeren. Het kan echter geen kwaad dat u zelf ook nog eens het nutsbedrijf verwittigt.

Meer informatie en vragen