Gemeente Wingene

Afspraak maken

Wij zijn er voor jou, ook in tijden van corona. Vanaf maandag 4 mei 2020 kan je bij onze gemeentelijke diensten opnieuw terecht voor alle dienstverlening, dus ook voor de niet-prioritaire zaken. Om de veiligheid van al onze inwoners en medewerkers te garanderen werken we tijdens een eerste fase van de exit-strategie, dat is het plan van aanpak om opnieuw over te schakelen naar de normale situatie, enkel op afspraak. Zo vermijden we lange wachtrijen en blijven we de nodige afstand van 1,5 meter tussen iedereen garanderen. 

Hoe maak je een afspraak? 

Via deze pagina kan je een afspraak maken bij een van onze themabalies: burgerzaken, ruimte, vrije tijd en sociaal huis (zowel in Zwevezele als Wingene). Daarnaast is er ook de snelbalie voor snelle afhaling van MIROM-stickers, vloerstickers voor de handelaars, ... Ook hier verloopt alles op afspraak.
Je krijgt een bevestiging van de afspraak in jouw mailbox. Via deze e-mail kan je achteraf zelf jouw afspraak wijzigen of annuleren. Kom bij voorkeur alleen. 
Lukt het niet om een afspraak te maken via onderstaande afsprakenmodule? Dan kan je bellen naar het algemeen nummer 051 65 00 70 of onthaal@wingene.be. We helpen jou graag verder!

Hoe verloopt een afspraak? 

Op de dag van de afspraak kom je op het afgesproken tijdstip naar de vastgelegde locatie (gemeentehuis of sociaal huis in Zwevezele). Je drukt op de bel aan de hoofdingang (voor het gemeentehuis is dit aan de kant van de Oude Bruggestraat, voor het sociaal huis in Zwevezele is dat op het Marktplein), vervolgens blijf je even wachten in de wachtruimte. Onze medewerkers komen je daar zo snel mogelijk halen. 
Opgelet! Kom je voor een betalend product? Dan geven we je graag nog even mee dat er enkel elektronisch betaald kan worden.