Gemeente Wingene

Vraag jouw documenten online aan

Wist je dat je voor heel wat zaken (zoals attesten en uittreksels aanvragen, een adreswijziging doorgeven, een nieuwe PIN- en PUK-code aanvragen …) je niet eens hoeft langs te komen in het gemeentehuis? Via het digitaal loket regel je dat snel en gemakkelijk vanuit jouw luie zetel.

Ontdek hier ons digitaal loket

Je vraagt documenten gemakkelijk aan vanop elke locatie en je kan ze in de meeste gevallen onmiddellijk downloaden vanop elk toestel (pc, laptop, smartphone, tablet ... ). 

Veilig aanmelden in het digitaal loket kan via je Itsme-account of met jouw kaartlezer en e-ID.

De voordelen van het digitaal loket op een rijtje:

  • In de meeste gevallen zijn de documenten onmiddellijk beschikbaar.
  • Je hoeft je niet te verplaatsen naar het gemeentehuis.
  • Je kan de klok rond documenten opvragen.
  • De afgeleverde documenten zijn 100 % rechtsgeldig.
  • Je hoeft niet aan te schuiven aan het loket.

Maak het jezelf gemakkelijk en ontdek de vele mogelijkheden van ons digitaal loket. Je zal versteld staan hoeveel zaken je van thuis uit kan regelen.

Gepubliceerd op  wo 06 okt 2021